Proces reklamacji i zwrotów
Jeżeli zakupione towary nie spełniają Twoich oczekiwań, masz prawo do ich zwrotu lub reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Oferowane przez nas produkty są nowe i powinny być wolne od wad. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przed jej odbiorem. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy sporządzić w obecności kuriera odpowiedni protokół.
Jak dokonać zwrotu krok po kroku
1.PRZYGOTUJ PRODUKTY I UZUPEŁNIJ FORMULARZ:
- Wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej;
- Sprawdź dokładnie czy podałaś poprawnie wszystkie dane. Upewnij się, czy przesyłka ze zwracanymi produktami jest dobrze zabezpieczona i dołącz do niej dowód zakupu oraz wydrukowany i podpisany przez siebie Formularz Zwrotu.
2.WYŚLIJ PACZKĘ:
- Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres: Polskie Centrum Usług, Michał Mateńko 05-825 Izdebno Kościelne ul. Szafirowa 5 ;
- Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący.
3.ZWROT ŚRODKÓW:
- Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie;
- Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym:
- W przypadku metody płatności Przelewy24, przelew tradycyjny na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie;
- W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
>Kliknij i pobierz -> FORMULARZ ZWROTU<
Jak dokonać reklamacji krok po kroku
1.WYŚLIJ EMAIL:
- Wypełnij formularz reklamacji dostępny poniżej;
- Prześlij go na adres kontakt@tubobo.pl;
- Uwzględnij w wiadomości poniższe informacje:
- numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja;
- reklamowany produkt;
- zdjęcie reklamowanego produktu;
- opis wady reklamowanego produktu.
2. ODEŚLIJ REKLAMOWANY TOWAR:
- Do reklamowanego produktu dołącz wypełniony formularz, dowód zakupu (oryginał lub kopia paragonu lub faktury VAT) i kartę gwarancyjną (jeśli reklamacja dotyczy urządzenia);
- Dobrze zabezpiecz przesyłkę na czas transportu i wyślij ją na adres Polskie Centrum Usług, Michał Mateńko 05-825 Izdebno Kościelne ul. Szafirowa 5 , tel. 881-221-122
- Nie przyjmujemy paczek przesłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
3. ROZPATRYWANIE REKLAMACJI:
- Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Toba mailowo lub telefonicznie;
- Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie: zwrot bądź wymianę;
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych, od momentu otrzymania zgłoszenia;
- W przypadku reklamacji urządzeń, czas rozpatrywania reklamacji może wydłużyć się do 30 dni roboczych.
>Kliknij i pobierz -> FORMULARZ ZWROTU<
Adres korespondencyjny do reklamacji i zwrotów:
Polskie Centrum Usług, Michał Mateńko
Ul. Szafirowa 5,
05-825 Izdebno Kościelne,
Adres e-mail: kontakt@tubobo.pl.
Prosimy o odsyłanie towaru do reklamacji lub zwrotu z dopiskiem „REKLAMACJA” lub „ZWROT”.